Je eigen klantenbestand verrijken met extra kenmerken op postcodeniveau?

Klanten en prospects in je eigen database scoren op basis van een scoremodel uit een analyse? Ook dat kunnen we verzorgen voor je. Meer kennis toevoegen over je klanten en prospects kan er voor zorgen dat je nog gerichter aanbiedingen kunt doen in upsell of cross-sell campagnes. Dit zorgt direct voor meer rendement.

Niet op campagne niveau of eenmalig, maar structureel.

Lees hier een aantal inspirerende cases van Happy Data.

“Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat.”- Mathijs Visser (Founder Happy Data)
Aankijken of aanpakken?

Dat is vaak de vraag bij data-analyse. Je kunt jezelf er gemakkelijk op blind blijven staren. Wij houden het daarom graag praktisch. Vandaag analyseren, morgen interpreteren, overmorgen acteren en dan blijven leren. Vooral online kunnen we bevindingen direct toepassen en toetsen. Zo komen theorie en praktijk ineens samen. En wordt je marketing écht slimmer. Elke dag.

Slimmere marketing in 6 stappen:

  1. We analyseren je (klant-) data
  2. We vergelijken deze met de rest van NL (o.b.v. 200 kenmerken)
  3. Zo weten we wie en waar je klant of prospect is
  4. En… wie en waar potentiële klanten of prospects met hetzelfde profiel zijn
  5. Deze inzichten PASSEN WE DIRECT TOE
  6. En daar leren we van. Zodat we steeds slimmer worden.
Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat

Ons credo: direct toepassen en proberen! Dankzij de brede dienstverlening van onze bureaugroep Happy Horizon (meer dan 100 specialisten) kunnen we de kennis uit je data direct toepassen op het gebied van o.a:

  • Strategie
  • Propositie / campagne
  • Doelgroepselectie
  • Mediakeuze
  • Online marketing
  • Leadgeneratie
  • A/B testing
  • Conversie optimalisatie