Belangrijker dan informatie is de interpretatie

We vergelijken je data met de rest van NL (o.b.v. 200 kenmerken). Zo weten we wie en waar je klant of prospect is. En… wie en waar potentiële klanten of prospects met hetzelfde profiel zijn. Deze inzichten passen we direct toe. En bepalen hiermee direct de juiste data strategie.

Marketing is mensenwerk.

Maar om de juiste mensen te bereiken en te begrijpen is het fijn om te weten wie zij zijn. Wat ze beweegt. En waar ze zich bevinden. Dat kun je natuurlijk doen op basis van buikgevoel. En dat kan zomaar goed uitpakken. Maar je keuzes kunnen ook zomaar alleen jouw keuzes zijn. En niet die van je klanten of prospects. En dan schiet je mis. En is je budget verdwenen. Daar krijgen wij nou buikpijn van. En omdat wij meer van resultaat houden dan van buikpijn, zijn wij Happy Data gestart.

Lees hier een aantal inspirerende cases van Happy Data.

“Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat.”- Mathijs Visser (Founder Happy Data)
Aankijken of aanpakken?

Dat is vaak de vraag bij data-analyse. Je kunt jezelf er gemakkelijk op blind blijven staren. Wij houden het daarom graag praktisch. Vandaag analyseren, morgen interpreteren, overmorgen acteren en dan blijven leren. Vooral online kunnen we bevindingen direct toepassen en toetsen. Zo komen theorie en praktijk ineens samen. En word je marketing écht slimmer. Elke dag.

Slimmere data strategie in 6 stappen:

  1. We analyseren je (klant-) data
  2. We vergelijken deze met de rest van NL (o.b.v. 200 kenmerken)
  3. Zo weten we wie en waar je klant of prospect is
  4. En… wie en waar potentiële klanten of prospects met hetzelfde profiel zijn
  5. Deze inzichten PASSEN WE DIRECT TOE
  6. En daar leren we van. Zodat we steeds slimmer worden
Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat

Ons credo: direct toepassen en proberen! Dankzij de brede dienstverlening van onze bureaugroep Happy Horizon (meer dan 100 specialisten) kunnen we de kennis uit je data direct toepassen op het gebied van o.a:

  • Strategie
  • Propositie / campagne
  • Doelgroepselectie
  • Mediakeuze
  • Online marketing
  • Leadgeneratie
  • A/B testing
  • Conversie optimalisatie