Wat doet Happy Data dan anders?

Data-analyse is niet nieuw. Helemaal niet zelfs. Het is te vaak nog ouderwets hoogdravend. En wollig. Een duimendik onderzoeksrapport strandt niet zelden diep achterin de bureaulade van de marketingmanager. En komt daar alleen heel even uit tijdens het maken van de jaarplannen. Zonde! Want juist door snel, slim en voordelig data te achterhalen, te interpreteren en toe te passen, creëer je resultaat. Verwacht van ons dus geen duimendikke rapporten. Wij brengen je liever snel de meest relevante inzichten. Om daar samen direct meetbaar resultaat mee te kunnen boeken. Want daar wordt iedereen happy van.

Data analyse praktisch

Krijg vanuit de data analyse uitgebreid advies. Inzichten die we verwerken in een concreet plan om vervolgstappen te bepalen voor je onderneming. Die we meteen toepassen om direct meetbaar resultaat te boeken.

Lees hier een aantal inspirerende cases van Happy Data.

“Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat.”- Mathijs Visser (Founder Happy Data)
Aankijken of aanpakken?

Dat is vaak de vraag bij data-analyse. Je kunt jezelf er gemakkelijk op blind blijven staren. Wij houden het daarom graag praktisch. Vandaag analyseren, morgen interpreteren, overmorgen acteren en dan blijven leren. Vooral online kunnen we bevindingen direct toepassen en toetsen. Zo komen theorie en praktijk ineens samen. En wordt je marketing écht slimmer. Elke dag.

Slimmere marketing in 6 stappen:

  1. We analyseren je (klant-) data
  2. We vergelijken deze met de rest van NL (o.b.v. 200 kenmerken)
  3. Zo weten we wie en waar je klant of prospect is
  4. En… wie en waar potentiële klanten of prospects met hetzelfde profiel zijn
  5. Deze inzichten PASSEN WE DIRECT TOE
  6. En daar leren we van. Zodat we steeds slimmer worden.
Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat

Ons credo: direct toepassen en proberen! Dankzij de brede dienstverlening van onze bureaugroep Happy Horizon (meer dan 100 specialisten) kunnen we de kennis uit je data direct toepassen op het gebied van o.a:

  • Strategie
  • Propositie / campagne
  • Doelgroepselectie
  • Mediakeuze
  • Online marketing
  • Leadgeneratie
  • A/B testing
  • Conversie optimalisatie