Onze expertise beperkt zich niet tot consumentendata

Ook op het gebied van Business-to-business analyses kunnen wij je helpen! Met behulp van specifieke B2B analyses geven wij inzicht in je zakelijke klanten of in je marktpotentieel. Naast het creëren van inzicht kunnen we ook op de B2B markt verschillende vervolgacties definiëren en zorgen voor meer rendement. We kunnen bijvoorbeeld de beste “look-a-likes” van je bestaande klanten selecteren uit een marktdekkend bestand met 1,7 miljoen bedrijfsadressen in Nederland. Hiermee kunnen we direct aan de slag met gerichte marketingacties om nieuwe klanten te werven. De juiste doelgroep bereiken met de juiste boodschap op het juiste moment.

Lees hier een aantal inspirerende cases van Happy Data.

“Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat.”- Mathijs Visser (Founder Happy Data)
Aankijken of aanpakken?

Dat is vaak de vraag bij data-analyse. Je kunt jezelf er gemakkelijk op blind blijven staren. Wij houden het daarom graag praktisch. Vandaag analyseren, morgen interpreteren, overmorgen acteren en dan blijven leren. Vooral online kunnen we bevindingen direct toepassen en toetsen. Zo komen theorie en praktijk ineens samen. En word je marketing écht slimmer. Elke dag.

Slimmere marketing in 6 stappen:

  1. We analyseren je (klant-) data
  2. We vergelijken deze met de rest van NL (o.b.v. 200 kenmerken)
  3. Zo weten we wie en waar je klant of prospect is
  4. En… wie en waar potentiële klanten of prospects met hetzelfde profiel zijn
  5. Deze inzichten PASSEN WE DIRECT TOE
  6. En daar leren we van. Zodat we steeds slimmer worden.
Een rapport is geen resultaat. Omzet of meer klanten, dát is resultaat

Ons credo: direct toepassen en proberen! Dankzij de brede dienstverlening van onze bureaugroep Happy Horizon (meer dan 100 specialisten) kunnen we de kennis uit je data direct toepassen op het gebied van o.a:

  • Strategie
  • Propositie / campagne
  • Doelgroepselectie
  • Mediakeuze
  • Online marketing
  • Leadgeneratie
  • A/B testing
  • Conversie optimalisatie